Blog

proList_5

Configurazione di a casa mobile: una guida per principianti


Configurazione-Casa-Mobile-(1)

Quandu u mondu diventa un paese glubale, u ritmu di a vita umana hè aumentatu parechje volte.U mondu di u ritmu rapidu affetta ogni aspettu di a vita, risultatu in cambiamenti frequenti in quasi ogni zona.Questu aspettu di l'industria immubiliare hè influinzatu da i prefabbricati è i prefabbricati!

casa;u santuariu chì ognunu brama di vultà dopu à una ghjurnata affollata !I tempi anu cambiatu u cuncettu è sta casa piglia menu tempu per installà è post danni.Cunvenzione assai cercata in i tempi di l'aumentu di i prezzi immubiliarii è di a custruzzione è u travagliu difficiule.

Dopu à pisà i vantaghji è i cuntrariu di una casa di rimorca, sorgianu milioni di dumande: Cumu installà una casa mobile?ùn vi preoccupate !Semu quì per aiutà è guidà in tuttu u prucessu di stallà u vostru palazzu di sognu.

Mobile-Home-Setup-(2)

Rispetta a Legge

Prima di piglià ogni passu ulteriore, ricumandemu di passà e vostre lege lucali in quantu à e case mobili, postu chì certi spazii ùn permettenu micca stu tipu di stallazione.Allora assicuratevi chì e lege in a vostra zona permettenu di stabilisce.

Cumprate o affittu un pezzu di terra secondu u vostru budgetu.Indipendentemente, assicuratevi di avè abbastanza fondi è compie l'intera documentazione legalmente prima di passà!Se pensa à stallà a vostra casa in un parcu di casa mobile, assicuratevi di pudè cumprità i documenti è di pudè pagà l'affittu.

Preparate a vostra basa: Terra

Un pezzu solidu di terra hè u fattore numeru unu in a custruzzione di una casa di successu.Avete da verificà a terra per qualsiasi prublemi tecnichi chì puderanu impedisce a longevità di u locu.Deve esse una superficia plana senza arburi, arbusti o qualsiasi altra fauna.

Configurazione-Casa-Mobile-(3)

Hè ricumandemu di verificà a struttura di a vostra tarra è pigliate qualchì cunsigliu prufessiunale se necessariu.Siccomu a terra tende à esse a basa di strutture sedimentarii, assicuratevi chì hà a forza di piantà.In ogni altru casu, cimentu o brique ponu esse posti nantu à a terra.

Diversi tipi di basi

E case fabbricate anu ancu bisognu di una basa per stà.Allora ancu in stu tipu di ambienti, l'impurtanza di a fundazione ferma intacta.Sicondu i vostri bisogni è stile di vita, pudete sceglie u tipu di basa.

Base permanente

Se pensa à aduprà sta casa cum'è a vostra residenza permanente;duvete sceglie un fundamentu durevule di sta natura.I più famosi in questa categuria includenu i seguenti:

Utilizendu Lastre di Concrete: Lastre di Concrete, di solitu una mità di pede altu, sò posti cum'è a basa di a struttura.Eccu un modu faciule per mette in terra a vostra casa.Ancu s'ellu hè classificatu cum'è una basa permanente, a casa è queste lastre ponu esse spustate in un altru locu quandu hè necessariu.

Piastre di pavimentu: Queste lastre sò posti un pede o dui sottu à a superficia, cusì a casa hè livellu cù u restu di a terra.

Base regulare: Ci hè una fossa prufonda quì chì serve cum'è a basa di a casa.Questu hè simile à a custruzzione di basa di case tradiziunali.

Basement Base: Un sotano hè statu custruitu quì per furnisce una basa per a casa.

Mobile-Home-Setup-(4)

Basi pruvisoriu

L'utilizatori chì facenu stu tipu di casa à volte si movenu, cusì a casa deve esse spustata ancu.Sè vo site un tali pruprietariu, allura una basa temporale hè a risposta à a vostra dumanda.L'opzioni principali chì avete sò:

Basi di bloccu: In questu casu, avete solu bisognu di mette blocchi di cimentu.Quessi sò blocchi fatti cù una dimensione predeterminata.Basta à cumprà è mette.

Colonna Support Pedestal: In questu plinth, i culonni sò posti sottu i culonni di a casa.Questi pilastri sotterranei furnisceranu supportu per i culonni sopra a terra, chì elevaranu a struttura.

Configurazione-Casa-Mobile-(5)

A piazza è a classificazione di e case

Avà duvete disegnà u locu di a casa nantu à a mappa.Pudete ancu cercà aiutu prufessiunale per questu passu.Sicondu a dimensione è l'allinjamentu di a casa, u spaziu deve esse lasciatu da tutti i lati.Superficie chjaru è pianu cù bordi lisci è cunfini prominenti devenu esse candidati ideali.

Sè vo site di custruisce è occupà una casa di seconda mano, avete digià misurazioni è pudete custruisce cunfini è stabilisce u posizionamentu basatu annantu à elli.In un altru casu, pudete travaglià cù u cuntrattu per decide di l'impronta desiderata.

Se pensa à campà in una cumunità di sti tipi di case mobili;L'allineamentu è e misurazioni più di l'allineamenti pianificati seranu furniti, chì si traduce in più risparmi di costu è tempu.

Configurazione-Casa-Mobile-(6)

In u vostru casu, a classificazione deve esse fatta in forma di una pendenza per impediscenu l'acqua di chjappà sottu è intornu à a casa, risultatu in un drenaje propiu, soprattuttu l'acqua.

Dopu chì a classificazione hè cumpleta, a terra deve esse compacted.Hè megliu per avè un espertu di serviziu di sti travaglii cum'è formanu a basa di a struttura, cusì ogni trascuranza in questa tappa pò finisce per causà assai prublemi è pèrdite in u futuru, cusì attentu è attentu!

Ogni spaziu potenziale apertu in u cortile deve ancu esse tenutu da parte.Un aspettu assai impurtante in questu casu hè a determinazione di a strada!Siccomu a vostra casa serà guidata, questa zona deve esse abbastanza larga per accoglie i veiculi chì portanu a vostra casa.

Organizà per altre necessità

Naturalmente, per fà a vostra casa funziunale è abitabile, avete bisognu di utilità supplementari.A più impurtante hè l'acqua è l'electricità.E linee elettriche è di fontaneria adattate devenu esse stallate postu chì queste utilità sò chjave per una vita tranquilla.

Configurazione-Casa-Mobile-(7)

Se pensa à custruisce u vostru palazzu di sognu nantu à un unicu pezzu di terra, avete da custruisce una reta sana di tutte e utilità.Se custruite a vostra casa in un parcu di casa allora tutte e utilità seranu dispunibili.

L'imprenditore chì furnisce u megliu serviziu in u modu più costu-efficace deve esse assuciatu.A qualità di u travagliu è i materiali utilizati deve esse ancu tenuti in mente, cum'è qualchì volta un pocu risparmiu avà pò purtà à una grande spesa in u futuru.

Per impiegà un imprenditore, ricumandemu chì cercate qualcunu chì hè espertu in furnisce l'accessori è l'attrezzi per stu tipu di casa di rimorca.In questu casu, a casa vene cun una struttura predeterminata è i raccordi anu da esse aghjustatu.

Questu hè assai diversu cumparatu cù i sistemi tradiziunali, chì ponu ancu fà cambiamenti strutturali in casu di prublemi.Dunque, per prevene ogni prublema, cercate l'esperienza in u campu.

Truvate a megliu struttura

Dopu chì a preparazione hè finita, a lezziò principale principia.Duvete cercà a cumpagnia più economica è megliu per custruisce a vostra casa di sognu.Dipende da a scelta persunale di u cumpratore.Allora sceglite ciò chì travaglia per voi è pigliate una decisione basatu nantu à i vostri bisogni è a viabilità ecunomica.

A ricerca serà a chjave per questu passu.A ricerca di i diversi fabricatori nantu à i so piani, i materiali chì utilizanu, e garanzie chì offrenu, è altri tali dettagli vi aiuterà à capisce i vostri bisogni è aiutanu à cunnette cù u megliu per voi!

Configurazione-Casa-Mobile-(8)

In novu, un cunsigliu amichevule da a nostra parte hè chì duvete sceglie un cuntrattu chì hà sperienza in u campu è hè familiarizatu cù i bisogni è altre cundizioni di a vostra zona.

Ci hè qualchi punte generale chì duvete tene in mente quandu fate a vostra scelta;quessi aiutanu à aumentà a longevità di a vostra casa.I zone chjave includenu:

Invece di un tettu pianu, sceglite un tettu inclinatu.U tettu deve esse un inch o dui più grande chì a struttura è i mura.

I pareti laterali fatti di vinile cù una altezza di quasi ottu pedi anu una tendenza à assicurà una longa vita per a casa.

Ogni pipa deve avè una valvula separata chì pò esse chjusa

U pavimentu deve esse plywood, postu chì questu generalmente hà un ritmu di espansione più bassu cumparatu cù altri materiali.

Ulteriori installazioni è accessori

A spesa continuerà!Dopu à compie a transazzione per cumprà a struttura;u passu prossimu implica a stallazione curretta.Questu hè un altru passu assai impurtante, cum'è a chjave per u funziunamentu lisu di a casa si trova à fà bè.

Configurazione-Casa-Mobile-(9)

Cunnette a basa à a struttura

Imagine una situazione induve a struttura è u plinth sò ognunu in a so forma più bona è tipu;ma quandu sò cumminati, ùn furnisce micca a forza à a casa, facendu vulnerabile à i danni cù u minimu cambiamentu!

Mobile-Home-Setup-(10)

Dà i Suburbi un Toccu Personale

Pudete avà aghjunghje altre funziunalità necessariu à a vostra casa, cum'è tende è canopies.I tende culuriti ùn solu facenu a casa sana bella, ma ancu furnisce ombra per i cantieri davanti è posteriori.

Configurazione-Casa-Mobile-(11)

Queste persiane furnisce l'ombra per i prublemi climatichi normali.Se pensa à travaglià in u vostru giardinu di fronte o in daretu, sti persiane ùn solu ùn vi prutege micca da u sole, ma ancu aiutanu à drenà l'acqua di piova chì cullighja sottu o sopra a vostra casa.

Certi lochi anu ancu e lege in quantu à sti tende, cusì verificate e vostre lege lucali prima di mette qualsiasi tali elementi.

Colpu finale à a vostra casa

Decorate l'internu;furnisce u vostru toccu persunale;lasciate u vostru artista internu esce è fate u spaziu u palazzu di i vostri sogni.In u casu hè un paisaghju di pruprietà separatu, l'esterno serà ancu necessariu.

Quì pudete ancu mostrà e vostre strisce persunali è decorate a vostra zona cumu vulete;dopu tuttu questu hè u vostru locu è u guvernate !

Configurazione-Casa-Mobile-(12)

Mentre u prucessu pò parenu longu è stancu, u risultatu finali hè satisfacente.Felice installazione à tutti!Spergu chì pudete facilmente custruisce a vostra terra di sognu prestu.

Tempu di post: 02-09-2022

Postu da: HOMAGIC