News

proList_5

Hè u futuru pruduttu rossu di a rete di custruzzione!

Pò esse demolitu è ​​​​custruitu rapidamente!Pò esse persunalizatu!
Verde!Altu valore d'apparenza!
Integra l'industrializazione, a digitalizazione è l'intelligenza
Pudete capisce chì "custruì una casa hè cum'è custruisce un aviò"
Hè una nova "celebrità Internet" in u campu di a custruzzione in Cina
Hà prumuvutu in modu efficace l'aghjurnamentu iterativu da a custruzzione tradiziunale à a nova custruzzione
Hè cunnisciutu com'è "prodottu rossu nettu di custruzzione futura"
Cosa hè esattamente cum'è?

Casa modulare permanente è semi permanente Casa prefabbricata in acciaio à calibre luminosu

Ci hà pigliatu trè ghjorni per compie a consegna di 200 case modulari per u reinserimentu di i residenti affettati dopu l'eruzione di u vulcano Tonga.

Ci hà pigliatu 48 ore per custruisce una stazione postale per i travagliadori d'emergenza in Shenzhen, chì pò accoglie 1000 persone.

Casa modulare permanente è semi permanente Casa prefabbricata in acciaio à calibre luminosu
Casa modulare permanente è semi permanente Casa prefabbricata in acciaio à calibre luminosu

Hà custruitu un refuggiu d'isolamentu di 200000 metri quadrati in a Zona Sud di Jilin high-tech in 10 ghjorni, chì pò furnisce 3163 stanze di isolamentu.

Hà custruitu una scola di Shenzhen Taining di 6690 metri quadrati in 95 ghjorni, chì pò furnisce 1080 gradi.

Casa modulare permanente è semi permanente Casa prefabbricata in acciaio à calibre luminosu
Casa modulare permanente è semi permanente

In 30 ghjorni, hà custruitu a4056metru quadru di edifiziu di cunsumatori à piccula scala in u distrettu di Fengtai, Pechino

L'integrazione CSCEC furnisce prudutti di edifiziu modulari temporanei è permanenti per a custruzzione urbana attraversu investimenti, R & S, pianificazione, cuncepimentu, fabricazione, custruzzione, vendita, leasing, operazione è mantenimentu.A custruzzione modulare hè a versione di custruzzione fabricata 2.0, chì rializeghja "custruì una casa cum'è fà un aviò".Ogni stanza hè presa cum'è unità modulare.90% di l'elettromeccanica, pipeline, mobili, decorazione, cortina, etc. di a stanza sò prefabbricati in a fabbrica è trasportati à u situ per l'elevazione diretta.

 

In cunfrontu cù a custruzzione tradiziunale, a custruzzione modulare hà più veloce, precisione è qualità.Per esempiu, in u prucessu di rialzamentu, 10 travagliadori ponu compie l'elevazione di trè case per l'ora cù una gru a torre.Dopu à una deduzzione precisa, quattru gru di torre ponu operare à u stessu tempu, è 88 case di scatula ponu esse isciutu in un ghjornu.In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di custruzzione, pò risparmià significativamente l'acqua è l'electricità, riduce l'emissioni di rifiuti di custruzzione, è i materiali ponu ancu esse riciclati.L'intensità di fortificazione sismica hè di 8 gradi.


Tempu di posta: Jul-08-2022