News

proList_5

U Best CP per Edifici Modulari di Emergenza hè di esse ellu

Sapete quale hè u megliu CP per Edifici Modulari di Emergenza?

CSCEC usa in modu innovativu novi materiali di custruzzione di basa - pile di viti in acciaio invece di fundazioni di cimentu.Adupratu per a custruzzione di fundazioni di case modulari, i pile di terra ponu esse chjappi in terra senza scavà a terra o versà cimentu.Hà i vantaghji di a prutezzione di l'ambiente verde, a custruzzione còmuda, micca affettata da fatturi ambientali, è u periodu di salvezza di custruzzione.

Quandu a terra hè ri-coltivata in a tappa più tardi, a pila di viti d'acciaio pò esse tirata fora cum'è un sanu, ùn si genera micca rifiuti di custruzzione, è l'ambiente lucale ùn hè micca dannatu.A basa di a custruzzione rapida satisfacente è di a re-cultivazione rapida, a tarifa di riciclamentu pò ghjunghje à 100%, chì hè veramente verde.Conservazione di l'energia.

U-Best-CP-for-Emergency-Modular-Buildings-hè-di-esse-lui1

Dinosaur No. 3 modulare net-zero energia smart habitat cù pile di viti d'acciaio.

U-Best-CP-for-Emergency-Modular-Buildings-è-di-esse-lui2

Prughjettu di l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing utilizendu pile di viti d'acciaio

Cumu i pali di viti d'acciaio prutegge l'ambiente?

A pila di viti d'acciaio hè avvitata in a terra da l'equipaggiu speciale di serramentu di pile à viti, senza dannu l'ambienti circundante, eliminendu i passi di livellazione di a terra, trattamentu di a terra di scarti è scavi.In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di custruzzione, pò salvà u 50% di u costu di u prugettu.

Pò esse usatu in cità cù pipeline cumplicati?

A pila di viti d'acciaio hè simplice è rapidu per uperà, pò mantene a struttura di fundazione originale, maximizà a forza di a fundazione stessu, pò esse usata in cità cù pipeline cumplicati, è ùn hè micca affettatu da u malu tempu.

U-Best-CP-for-Emergency-Modular-Buildings-hè-di-esse-lui3

Pechino Yizhuang Builders' Home Project utilizendu pile di viti in acciaio

U-Best-CP-for-Emergency-Modular-Buildings-hè-di-esse-lui5

Pechino Yizhuang Builders' Home Project utilizendu pile di viti in acciaio

Puderanu mucchi di viti in acciaio per migliurà l'efficienza di a custruzzione?

In u prucessu di custruzzione, paragunatu cù e prucedure cumplicate cum'è furmagliu di pile di béton, bundling bar d'acciaio, pouring, etc., a pila di viti d'acciaio deve esse posizionata è piling.Dopu chì u piling hè cumpletu, i cumpunenti ponu esse installati immediatamente, risparmiendu u tempu di custruzzione.

Si ponu riciclà i pali di viti in acciaio?

Quandu a casa modulare hè demolita, pò esse tirata da a rotazione di a pila di viti in a direzzione opposta, senza scavi è dispunzione di terra residuale.

U-Best-CP-for-Emergency-Modular-Buildings-hè-di-esse-lui6

Dinosaur No. 3 modulare net-zero energia smart habitat cù pile di viti d'acciaio.


Tempu di post: 31-aug-2020