News

proList_5

Chì avete bisognu di attentu à quandu vivi in ​​una casa integrata?

Oghje, più persone sceglienu di campàinCase integrate, Case Prefabbricate, Case Container e Strutture Steel Prefabbricate hè a custruzzione più pupulare.Hanu e caratteristiche di pesu ligeru, cortu periodu di custruzzione, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, è alta reutilizazione, vede l'articuli precedenti:Vantaghji di e case integrate (1).Steel House hè diventata populari in u mondu sanu chì porta una nova quistione:Quandu a ghjente vive in case integrate, cumu si deve migliurà l'esperienza di vita è allargà a vita di serviziu di a casa?

campà in una casa integrata
Struttura in acciaio prefabbricata

In u prucessu di usu di a casa integrata, i residenti devenu attentu à i seguenti punti:

1. Tetti di tettu per e case integrate sò novi materiali(re: Opzioni di usu di materiale per l'alloghju integratu), sfarente di e tile tradiziunali chì sò facilmente rotte, è a pulizia regulare è u mantenimentu pò allargà a vita generale di a casa.

2. Ùn stallà fili senza pirmissu, o stallà grandi apparecchi elettrici.A struttura generale di e case prefabbricate hè fatta di chiglie d'acciaio ligere.U metallu hè cunduttivu, cusì i fili ùn ponu micca esse avvolti intornu à a chiglia solu.Quandu ci hè una fuga di l'electricità o u filu prende u focu, hè faciule fà un accidentu di salvezza.In u prucessu di custruisce a casa di l'acciaio ligeru, u squadra di cuncepimentu hà designatu u locu di diverse prese di linea.È in cunfurmità stretta cù u pipeline intarratu, a stallazione standard di l'acqua è l'electricità, è l'equipaggiu lucale.Disegnu prufessiunale è prefabbricazione sicura per evità situazioni periculose cum'è u focu.

3. Ùn disassemble è assemblà senza permessu durante u prucessu di disignu è stallazione.Ogni parte di a casa hè stallata è fissata cum'è un sanu, disassemblatu per separatamente, Cambiarà a stabilità generale di a casa, è ci hè un periculu di sicurezza relative.Se l'occupanti volenu cambià a struttura originale di a casa, anu bisognu à dumandà à l'equipaggiu di custruzzione per fà.

Vantaghji di e case integrate

Vulete sapè qualcosa di più nantu à a vita in un prefabbricatu?

Cliccate quì per sapè di più.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022