News

proList_5

Prevenzione è Mitigazione di Disastri - Permette a Custruzzione Rapida è Alta Qualità di Belle Case

Ghjornu Naziunale di Cina per a prevenzione è a riduzione di disastri.Cum'è una impresa di punta in l'industrializazione di edifizii novi in ​​Cina, CSCEC dà u ghjocu cumpletu à i so vantaghji in tutta a catena industriale di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione è custruzzione in u campu di l'edificazioni prefabbricate è modulari:

Rapidu, efficace è di alta qualità

Cumpleta prevenzione è cuntrollu di emergenza, riduzzione di disastri è attività di succorsu

Riduzzione di risicu di disastru

Custruite una bella casa

Ci hà pigliatu 3 ghjorni per compie a consegna di 200 case modulari per u reinserimentu di i residenti affettati dopu l'eruzione di u vulcano Tonga.

E case modulari furnite anu una bona stabilità, resistenza à u calore, resistenza à l'umidità è resistenza à a corrosione, chì ponu assicurà un usu sicuru in Tonga in cundizioni climatichi cumplessi.A rapida custruzzione di e novi case modulari hà guadagnatu un tempu preziosu per a salvezza è l'aiutu di disastru.

Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(1)
Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(3)

Ci hà pigliatu 10 ghjorni, l'area di custruzzione era di 200,000 metri quadrati, è 3,163 stanze di isolamentu sò state furnite.Hè aduprata per l'isulazione di cuntatti stretti di casi cunfirmati di nova pneumonia coronaria, è ghjoca un rolu impurtante in a vittoria di a cità di Jilin in "pulizia suciale".

Hè un prughjettu chjave in a pruvincia di Guangdong di a Cina è u prughjettu cù a più alta rata di assemblea in a pruvincia di Guangdong.U tassu di assemblea di u prugettu hè altu cum'è 91%.Hè un edifiziu prefabbricatu AAA cù una superficie di custruzzione di 13700 metri quadrati.Dopu à a fine, diventerà un centru di cummandu d'urgenza naziunale di prima classe è un centru di cummandu d'emergenza in a pruvincia di Guangdong.

Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(2)
Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(4)

L'ospitale di l'accoglienza in u Hall 2 hà pigliatu 4 ghjorni, u Hall 8, u Hall 9, è u Parcu di l'Expo Agricola hà pigliatu 6 ghjorni per isolà u refuggiu, cù una superficie di custruzzione di 80 000 metri quadrati.Un ospedale di refuggiu cù 1,500 letti è 1,306 rifugi isolati hè statu custruitu per ghjucà in modu efficace u rolu di a spina di l'imprese statali è centrali, è aiutà a cità di Changchun à vince risolutamente a dura battaglia contr'à a nova epidemia di pneumonia di a corona.

Pigliò 4 ghjorni, l'area di rinnuvamentu tutale hè di 12.000 metri quadrati, è più di 1.500 letti ponu esse furniti per aiutà à Shanghai à accelerà a realizazione di u scopu di a liberazione suciale.

Qualità-Custruzzione-di-Belle Case-(5)
Qualità-Custruzzione-di-Belle Case-(7)

Ci hà pigliatu 51 ghjorni per aiutà à Hong Kong à migliurà a so capacità di trattamentu.CSCEC hà furnitu un totale di 1,837 scatuli modulari per diverse funzioni cum'è trattamentu medico, alloghju, uffiziu, farmacia, infermiera, etc., è hà utilizatu azioni pratiche per custruisce una linea di vita per i compatrioti di Hong Kong è Hong Kong.A prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie anu custruitu barriere forti.

Ci vole 48 ore, cù una superficie di custruzzione di 5,800 metri quadrati, è pò furnisce 406 letti d'isolazione per l'osservazione, l'isolamentu è u trattamentu di e persone infettate asintomaticu, aiutendu Shanghai à vince a battaglia di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.

Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(6)
Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(8)

Pigliò 48 ore è l'area di custruzzione era 3960 metri quadrati.220 set di scatuli modulari sò stati furniti per custruisce una stazione d'emergenza per l'impiegati chì ponu accoglie 1,000 persone, risolvendu efficacemente i bisogni d'emergenza di Shenzhen Yantian per a prevenzione di l'epidemie.

Pigliò 7 ghjorni è l'area di custruzzione era di 32 000 metri quadrati.Hè stata aduprata per u trattamentu di i malati diagnosticati cù sintomi leve.CSCEC hà furnitu più di 550 set di armari modulari per aiutà Xi'an à ottene rapidamente "zero sociale".

Qualità-Custruzzione-di-Belle-case-(9)

Tempu di post: 17-mar-2020