Blog

proList_5

Steel Light, Aumentà a Libertà di Custruzzione


Cum'è una nova forma di edifiziu, e strutture di l'acciaio liggeru anu sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni è sò stati largamente usati in parechji campi di custruzzione.In cunfrontu cù e strutture tradiziunali di l'edifiziu, e strutture d'acciaio ligere ponu maximizà u "gradu di libertà" di l'edificazioni.

Chì ghjè una struttura d'acciaio ligera?

A struttura d'acciaio hè una di e forme strutturale più cumuni in l'ingegneria di a custruzzione muderna, ùn hè micca un novu cuncettu architettonicu.

U Ponte Luding di u fiume Dadu, custruitu in u periodu Kangxi di a dinastia Qing, è u Lingzhao Xuan in a Cità Proibita sò tutti rapprisentanti di l'edificazioni di struttura d'acciaio.Cum'è u nome suggerisce, sò tutti custruiti cù l'azzaru cum'è u cumpunente principale.

custruzzione-(2)

A struttura d'acciaio ligera hè un cuncettu derivativu di struttura d'acciaio.Sicondu a descrizzione in "Specificazioni Tecniche per a Struttura In Acciaio di Portali Rigidi Frame Lightweight Houses", hà una sola strata di u tettu ligeru è u muru esterno ligeru (un muru esterno di muratura pò ancu esse usatu in cundizzioni).A struttura solida di u quadru rigidu di u portale web hè a struttura d'acciaio ligera.Tuttavia, a diffarenza trà una struttura d'acciaio ligera è una struttura d'acciaio ordinaria ùn hè micca u pesu di a struttura stessa, ma u pesu di u materiale di l'envelope chì a struttura porta, è u cuncettu di disignu strutturale hè u listessu.

Allora, paragunatu à e strutture tradiziunali di l'edifiziu, chì "gradi di libertà" ponu strutturi d'acciaio ligeri à l'edificazioni?

custruzzione-(4)

"Libertà" ambientale

Ch'ella sia a custruzzione o a demolizione, l'edifizii tradiziunali rapprisentati da strutture di brique-concretu generaranu una grande quantità di rifiuti di custruzzione, chì affettanu l'ambiente circondu.L'edifiziu di a struttura di l'acciaio ligeru pò esse facilmente smontatu è trasladatu, è i cumpunenti di l'acciaio ligeru scartati ponu ancu esse riciclati à u massimu in modu chì e risorse ponu esse riutilizzate.

Prevenzione è Mitigazione di Disastri "Gradu di Libertà"

Certi materiali di custruzzione sò suscettibili à fatturi ambientali.Pigliendu l'edifizii tradiziunali di legnu cum'è un esempiu, i prublemi cum'è a falena, l'umidità, a muffa è l'infiammabili anu sempre minacciatu a salvezza di a vita di e persone.I disastri naturali, cum'è i terrimoti è i tifoni, facenu ancu sfide severi per e strutture di muratura.In cunfrontu cù i materiali di custruzzione in legnu è a muratura, i cumpunenti di l'azzaru liggeru anu e caratteristiche di resistenza à alta temperatura, resistenza à l'insetti, è alta forza.In quantu à a sicurità, l'edificazioni di l'acciaio liggeru anu vantaghji significativi.

custruzzione-(3)
custruzzione-(1)

Fornite più Opzioni

Periudu di custruzzione più brevi, cuncettu più amichevule à l'ambiente, cuncepimentu più sicuru ... Edifici d'acciaio leggeri ponu purtà più scelte, è riduce i fatturi sfavorevuli in u prucessu di custruzzione è a vita, chì hè u "gradu di libertà di custruzzione" " incarnazione ". A libertà" di l'architettura hè in realtà a "libertà" di a vita. Custruì un padiglione di struttura d'acciaio ligera in u locu scenicu chì pò esse assemblatu è disassemblatu in ogni mumentu ùn pò micca solu risponde à i bisogni di i turisti per u restu, ma ancu ùn ponu micca pressione nantu à l'ambiente. .

Tempu di post: 25-aug-2021

Postu da: HOMAGIC